onsdag den 22. august 2012

Varme fødder på en våd dag

Jeg har forsøgt at være lidt fremsynet mht fodtøj til de to små. De første rigtige sko de fik, var fra Ecco, men Mille fik svamp mellem tæerne, fordi de var for tætte. Det fik mig til at beslutte, at de skulle have vinterstøvler fra Angulus. Dels fordi de har rågummisål og dermed mere åndbar og fordi de har en god fod-form.

Da jeg så at de havde - 20% hos Elle Belle i sidste uge, så jeg mit snit til at indkøbe kvali-støvler-mine-børns-fødder-har-godt-af med rabat :-) Og de kom i dag med min ven Postmanden :-)


De lysebrune er til Mille i str 22 og de blanke mørkebrune  er til Mads i str 24. Gad vide hvor længe de bliver ved med at være blanke og med hele snuder, når han først begynder at bruge dem?

Med i pakken kom også to par Bisgaard gummistøvler i str 20 og 22. Det er deres første gummistøvler og man må da sige, at dagens vejr indbyder til at gå ud og hoppe i vandpytter for første gang :-)



Og nu vi er i gang med fodtøjet skal I da også lige se de sko, jeg havde med hjem til dem fra USA. Puma sko i børnestørrelser. De er bare så søde i str 22 og 23. Mads' blinker i pumategnet på ydersiden, når han går.


Jeg ved ikke helt om I kan fornemme det, men jeg har en svaghed for sko, eller rettere sagt lider jeg af skofonitis. Jeg har en god stor skokommode som er prop-fyldt med sko. Jens har lavet en regel om, at når jeg køber nye, skal jeg smide et par ud. Hvad han ikke har opdaget endnu, er at der nu har dannet sig et tårn af skokasser med indhold i et af mine skabe. For selv om graviditeten har ændret min fods form, har jeg meget svært ved at skille mig af med de sko, jeg har været rigtig glad for.
Og nu da jeg har børn, kan jeg jo købe til dem i stedet (læs: også) :-) Mads viser specielt interesse for sko, hvilket ikke rigtigt huer hans far. Mon skofonitis er arveligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...