mandag den 24. september 2012

Er der nogen der kan gætte

...hvad dette er til?


Jeg har virkelig hygget mig med at hækle igen. Jeg har slet ikke kunnet vente med at se, hvordan mit hjemmegjorte mønster tog sig ud, så hvert ledige øjeblik er gået med at hækle. Mon det er lykkes og til at se, hvad det er?

Bagsiden har selvfølgelig mit lille mærke på.


Det er bare så skønt med blogland hvor vi deler billeder og ideer, som man kan bygge videre på. Jeg har fundet inspiration til dette iPad sleeve og farveskiftende her, og lukningen har jeg set her.

Nu må jeg hellere komme tilbage til sweateren til Mads, nu hvor efteråret rigtig har meldt sig.

1 kommentar:

  1. Aj hvor fint, du har ramt æblet super godt :-D ih, hvor jeg godt gad at kunne hækle, jeg må vist ha' rykket lidt på min veninde, der skal lære mig det. Og, ja, Blogland er et faaantastisk sted!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...