lørdag den 22. september 2012

Et fint sæt

Jeg har helt glemt at vise dette fine sæt jeg har syet til Mille. Jeg købte et par gamacher til hende i H&M, men da jeg fik fat i Medoom børnetøjs bøgerne var der et mønster på gamacher og det skulle jeg da prøve. For selvom H&Ms priser er meget overkommelige, er det da lidt sjovere at lave nogle, der ikke er så mange andre der har.


Kjolen er et godt mix af forskellige mønstre og hjemme gjorte vingeærmer. Kjolen er koksgrå med Hvidt mønster, og gamacherne er lilla med koksgrå stjerner. Nu er jeg ikke lige typen der stryger mine børns tøj og derfor er vingeærmerne lidt krøllede. Men jeg håber I kan se meningen med galskaben alligevel.


Kjolen lukkes i nakken med en stjerneknap der har samme lilla farve som gamacherne.

Denne uge har været præget af lidt for meget at lave på arbejde og sygdom i det lille hjem - ikke en god blanding. Men så har vi bruge vores livline - farmor og farfar. De bor tæt på og er virkelig en stor hjælp i nøden, når vi - lidt for tit - har en udfordring der hedder dagplejens lukketider og fuldtidsarbejde med transport på 30 min hver vej... Min drøm er at finde et deltidsarbejde som kunne give mere tid til at være en familie og ikke altid hænge i en klokkestreng med dobbel dårlig samvittighed.


Mille havde sættet på i denne uge, så I skal da lige se det i aktion. Billederne er taget om morgenen med min mobil - jeg beklager billedkvaliteten.

 
Ha en dejlig lørdag :-)

2 kommentarer:

  1. De er altså bare fine - hvor er stoffet fra?

    Puha, god bedring til jer, håber I er ovre det værste! Det er også min drøm at få det hele til at gå op med et job på deltid - så skal jeg vist bare justere min stofshopping, så det kan løbe rundt økonomisk ;-)
    Dejligt med "bedster", der ku' træde til. Hvor er hun skøn, din lille Mille (og dejligt navn (det hedder min mindste også ;-))).
    Go' lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er ret heldig med de Bedster :-) De er virkelig en stor hjælp.
      Stoffet brugt til de lilla leggins er fra stof2000 men købt for et år siden. Stoffet brugt til kjolen er fra Stof og Stil og købt for godt 2 år siden. Så man kan nok ikke få fat i det mere.
      Go søndag!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...