fredag den 26. oktober 2012

Blandede bolcher

I går lå der en pakke til mig i min postkasse - strygestof i alle regnbuens farver. Hurraaaa jeg glæder mig til at dekorere med det.

Spilopperne ville gerne være med - helst ovenpå strygestoffet...

Jeg har købt det hos LaRaLil, hvor der også er god vejledning og inspiration til brug af det.

Frimærket på brevet er jeg helt vild med. Jeg synes, det er meget i stil med de posters, der florerer i butikkerne for tiden. Det ville jeg nyde at sætte på breve og sende afsted.



I dag arbejder jeg hjemme. Det er ikke så dårligt at have en dag i joggingtøj med pc'en på skødet, en god kop kaffe, hjemmelavet bolle og stearinlys.


Og sidst men ikke mindst - et lille fif selvom det er sidst på ugen. I går fandt jeg noget masking tape i Rema1000. Tre farver til i alt 12 kr.

 
Nu lyset bryder frem ser det ud til at himlen blir blå i dag. Mon ikke det er god anledning til at få taget hul på løbeturene igen...
 
Ha en god fredag i dejligt efterårsvejr :-)


2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn pakke at modtage en fredag. :) Jeg er så vild med strygestoffet og må altså og snart på fingre i en pakke.
    Jeg glæder mig til at se hvad du tryller frem med det. Det bliver helt sikkert godt.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt :-) Men først skal jeg prøve at lave et par klap-bukser efter din fine DIY :-) Måske der godt kunne komme lidt strygestof på...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...