søndag den 14. oktober 2012

God efterårsferie

Der bliver lidt stille på bloggen i næste uge, da vi er så heldige at være inviteret på efterårsferie til Kreta sammen med min svigerfamilie. Og det siger man jo ikke nej til.

Så taskerne er pakket og vi trækker stikket for at stå op og køre kl 2 i nat.

Jeg ser rigtig meget frem til en uge i sol og varme. Jeg glæder mig til at se børnene plaske rundt i vandet og hvine, som når de løber gennem en vandpyt. Og så glæder jeg mig til at få gennemvarmet kroppen af den sol, som vejrudsigten viser, vi vil blive beriget med.



Ha en rigtig god efterårsferie i blogland. Jeg ønsker jer en masse dejlig dansk efterårssol :-)

1 kommentar:

  1. Ha' en super tur! Det lyder dejligt :-) Jeg bliver hjemme i regnvejret...suk... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...