tirsdag den 1. januar 2013

10 hurtige om miiiiig

Jeg vil starte det nye år med at fortælle lidt mere om mig selv. Efter at have læst 10 hurtige med stor fornøjelse hos bla. Carla, har jeg taget udfordringen op og lavet 10 hurtige om mig selv. Jeg synes selv, det er rigtig hyggeligt at læse lidt mere om dem, jeg følger i blogland. Det er en hel ny omgangskreds, jeg har fået, efter jeg er begyndt at komme i blogland. Og det er bare så drønhyggeligt at følge jer alle, og at der er så mange, der læser med hos mig.
Så her får I lige 10 hurtige:

- jeg er vokset op på en planteskole og har skabs-grønne fingre

- jeg lærte at spille saxofon i gymnasiet og har fået en masse fede oplevelser ud af musikverdenen

- i min blå bog fra gymnasiet stod der, at jeg skulle deltage i flugten fra Alcatraz 2, da jeg i 2.g i nattens mulm og mørke var cyklet 24 km ud til min daværende kæreste og var hjemme igen før mine forældre stod op. Den ungdom den ungdom!

- jeg har en lillesøster der er 5 år yngre end mig. Vi boede sammen i 2 1/2 år i Århus, og siden har vi været mere veninder end søskende.

- jeg er blevet kørt ned på min cykel 2 gange indenfor 9 måneder, da jeg boede i Århus. Anden gang endte jeg med kraftig hjernerystelse, 3 brud på kindbenet og en flækket cykelhjelm. I dag har jeg en titanium skinne i venstre kind, der holder det ene brud på kindbenet sammen. Og nej, jeg bipper ikke igennem security i lufthavnen ;-)

- jeg er ikke god til at spille holdkonkurrence sport, så gymnastik er min sportsgren, hvor det handler om, at udvikle sin egen krop og følges ad i en stor gruppe.

- jeg har mødt min mand på arbejdet, hvor vi var kolleger. Efter at have spist frokost sammen i 3 måneder og (kun) ligget i ske 2 gange, tænkte vi, at der var potentiale, og vi tog på date i hans båd. And the rest is history!

- jeg har skofonitis og ejer et uantal af sko. Så mange at min mand nu har sagt, jeg skal smide et par ud hver gang, jeg køber et nyt

- jeg synes det er kedeligt at lave mad - ser det som tidsspilde og noget der bare skal overstås

- jeg kan ikke sidde stille og slappe af. Skal altid have gang i et eller andet; strikketøj, hækletøj, trække elastik gennem bukser, alt kreativt man kan lave liggende.



Hvad mon 10 hurtige siger om dig? Skriv gerne en kommentar hvis du laver eller har lavet 10 hurtige om dig selv


2 kommentarer:

  1. HVor er det spændende at læse lidt andet og dig. :) Blogland er virkelig skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også helt vild med det :-) Det er den totale afhængighed!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...