søndag den 3. februar 2013

#3 Byt en lap - modtagede lapper

Så er der kommet endnu en bunke breve med lapper ind af brevsprækken. Og for mig som æææælsker at modtage pakker, er det virkelig som at komme i himlen :-)

Og hvor er det fedt, som der er gjort forskellige ting ud af det. Nogle har lavet spændende konvolutter, andre har brugt lækker masking tape og endnu flere har vedlagt et fint kort eller lille brev. Det er da bare drøn hyggeligt :-)

Her er et eksempel på en transparent pose med en skøn dinotegning der omslutter lapper og kort.


Og så har jeg lært noget nyt; man kan købe porto online og skrive en kode. Det er den lyserøde lappe. Det er ski' da smart, hvis man bor langt væk fra et posthus eller ikke lige har tid til at tage ind på et inden brevet skal sendes.

De 7 pakker der er kommet er

Fra Laila med Hyggemor de skønneste retrofarvede lapper.


Fra Emilie med Håndlavet Karma er det de fine blå nuancer.


Fra Linda med Boldreels kreative hjørne  er der kommet denne dejlige blanding


Fra Dina med Krea-Mutti er disse fine retro lapper kommet.


Fra Mette med Smallstar er disse skønne børne lapper kommet:


Fra Jeanet med Boldilsens verden er bamse og vennerne kommet. Det bliver et klart hit hos Spilopperne.


Jeg har nu modtaget de første 11 pakker. Og der viser sig, tja ikke noget mønster, men en god blanding af farver, stoftyper, børnemønstre. Så nu glæder jeg mig til at modtage de sidste så jeg kan få lagt alle lapperne op.

2 kommentarer:

  1. Ih hvor er mange fine! Mange tak for de smukke lapper - jeg håber de sidste 5 lapper ligger i postkassen når jeg kommer hjem idag for på søndag, er der afsat tid til at sy.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Selv tak :-) Det er sjovt at se hvad de forskellige har i deres stofsamling. God fornøjelse på søndag.
    Kh Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...