torsdag den 7. februar 2013

At sende breve

Det er efterhånden sjældent jeg sender og modtager breve. Det er en skam, for det er rigtig hyggeligt at modtage noget, man kan have mellem hænderne. I forbindelse med den blogleg jeg deltager i, modtager jeg en masse breve og det er rigtig hyggeligt. I denne elektroniske tid er det skønt at modtage noget fysisk, og se hvordan de forskellige har gjort noget specielt ud af det. Med lidt mere fri tid og overskud i denne uge, har jeg kredset lidt mere for detaljen på kuverterne til lapperne.

Jeg har på et tidspunkt set et billede i blogland, og nu kan jeg ikke finde det igen, som har inspireret mig til at "manilla"mærker
 
 
 

Nu skal adressen bare fyldes i, frimærke på og så afsted til modtageren :-)

Go lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...