onsdag den 13. februar 2013

Odense shopping

Da vi var på kærestetur i Odense i sidste weekend, gav det god anledning til at shoppe lidt i butikker vi ikke har i Sønderborg - eller ihvertfald i butikker med større udvalg.

Jeg måtte selvfølgelig en smut i Søstrene Grene, hvor jeg fandt et fint Handmade with love stempel, en sættekasse, neon brodergarn og balloner. Jeg vil prøve kræfter med sættekassens og stofrester.



I Noa Noa kan man gøre nogle gode bodystocking fund under udsalg, og Benetton smed også nærmest tøjet efter mig. Så Mille fik et fint sæt.



Jeg købte også en sort kjole til mig selv i Benetton og et par neonpink strømpebukser i H&M. Jeg må få taget et billede af den om action, for kjolen gør sig ikke så godt liggende.



Kjolen blev indviet om aftenen, hvor vi var så heldige at blive inviteret på Goma - en japansk restaurant med lækker lækker mad. Vi fik en god japansk drink, 7 retter serveret og en flaske god vin. Og i godt selskab hyggede vi os i 4 timer om maden. Mums mums!

Denne weekend er fyldt med sygdom, da både sønnemand og. farmand er nede med influenza. Jeg selv skal 5 timer til gymnastik i eftermiddag, så i morgen er helt sikkert præget af ømme muskler og blå mærker. Men jeg elsker det mens det står på :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...