torsdag den 14. marts 2013

Et-strejl-af-neon Give away

Jeg har rundet de første 150 indlæg, og det må da være en god anledning til at forkæle mine faste læsere.
 
Du kan vinde 1 m af hver af de 3 bomuldsstoffer og 3 ophæng i de skønneste pasteller og neon.
 

For at deltage gælder følgende regler

Du kan deltage med 1 lod for fast læser på bloglovin og kommentar til dette indlæg
Du kan også deltage med 5 lodder for fast læser på bloglovin, kommentar til indlægget og link til give awayen fra egen blog - brug da ovenstående billede.

Skriv i kommentaren, hvor mange lodder du deltager med.

Vinderen trækkes den 14. april 2013.

Pøj pøj til alle :-)

58 kommentarer:

  1. Jah :-) Lækker lækker give away :-)
    Jeg går all in med 5 lodder! Linker senere :-)
    Kh.

    SvarSlet
  2. Mega lækre præmier! Og godt arbejde med indlæggene :) jeg smider 5 lodder i puljen (linker lige i morgen når jeg får skubbet manden fra pc'en ;)).

    SvarSlet
  3. Uh det er bare så fint.jeg smider ligeså 5 lodder og håber:-)

    SvarSlet
  4. Jeg napper da lige 5 lodder! :)

    SvarSlet
  5. Jeg napper lige 5 lodder :)

    Smut forbi min blog bergstroemsblog.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  6. Sikke lækre sager:) Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  7. Uhhh jeg er helt sikkert med på hele 5 lodder, sådan en fin give away er ikke til at modstå:-)

    SvarSlet
  8. Åh, har rendt forgæves efter disse stoffer i Rema, så krydser mine fingre og deltager meget gerne med et lod. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg skal helt sikkert også være med, søde Line. De stoffer er bare for lækker lækker :)
    1 lod - HAPS
    God weekend.
    Kh. Lena

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder. Har fået transporteret alle mine blogs over på bloglovin, men ved ikke lige helt hvordan jeg bruger det.
    Anyway fed GiveAway.

    SvarSlet
  11. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder. Har lige oprettet mig på bloglovin' men kan ikke helt finde ud af at bruge det. Det lykkedes for mig at få de blogs over, som jeg læser fast, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at få knappen på min egen blog. Håber, jeg er tilmeldt som fast læser på din bloglovin' nu.

    SvarSlet
  12. 5 lodder herfra :D
    http://monster-mor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Fine sager deltager med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  14. Uh, jeg vil gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  15. Jaaaaa jeg hopper op på dit bord og vifter med alle 5 lodder - det er lige sådan en give away jeg gerne vil vinde :)

    Tjek ind hos mig og vær med i min give away fra KOBRA på

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Jeg hapser 5 lodder og krydser fingre:)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 5 lodder

    http://trangsbeneficiet.blogspot.dk/2013/03/give-away-hos-kahr-kreation.html

    super lækre sager :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  18. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    5 lodder
    BL Petite Armoire

    SvarSlet
  19. Jeg er da helt sikkert med på 5 lodder!

    SvarSlet
  20. Super lækker give away og selvfølgelig deltager jeg med 5 lodder og krydser alt for at jeg er den heldige :-)

    Smut gerne forbi min helt nye blog www.suzyjensen.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Lækre ting... Jeg napper lige et lod ;)

    SvarSlet
  22. Jeg er med på 5 lodder :)
    Sikke fine ting!
    Linker med billede til din giveaway nederst på din side.

    SvarSlet
  23. Deltager med 5 lodder. Du er meget velkommen til at deltage i min giveway på: http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    P.S Jeg er desuden blevet vild med neon på det sidste så gaven er lige noget for mig

    SvarSlet
  24. Deltager med 1 lod ;)
    Julie

    SvarSlet
  25. Jeg vil også være med
    1 lod tak

    SvarSlet
  26. Lækker give away - er med på 5 lodder!

    msknit.blogspot.com

    SvarSlet
  27. Hej
    har lige fundet frem til din blog:-) og du kommer da på min liste over dem jeg læser fast:-)
    Deltager med 1 lod. Lækker give away.
    luffestampe@gmail.com

    SvarSlet
  28. Vil gerne være med med 1 lod :)

    SvarSlet
  29. jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  30. Jeg bliver bare NØD til at deltage, er med på 1 lod.
    Kh Susanne

    SvarSlet
  31. Jeg vil smadder gerne være med!
    Så fine ophæng!
    Det stof er jo skønt og ville elske at lave tørklæder og måske en kaffevarmer af det :-) Derfor MÅ jeg hoppe med på 5 lodder ;-) Jeg glæder mig til at følge med fremover!
    God påske
    Hilsen Frk. Hansen

    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  32. Hapser 5 lodder - super lækker give away!

    SvarSlet
  33. Vil meget gerne deltage med 2 lodder og nu har du en fast læser mere : )

    SvarSlet
  34. super skøn give away!!! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Kram Anne / Mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. 1 til mig.
    Det er min fødselsdag, så håber det bringer held :-)

    SvarSlet
  36. det er simpelthen for lækkert. Deltager med 5 lodder og krydser fingre...

    SvarSlet
  37. Rigtig lækkert, snupper 1 lod og håber på lidt held.

    SvarSlet
  38. Jeg snupper 5 lodder og håber jeg er heldig.
    Tjek evt også min blog Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med, 5 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  40. Sikke en fin blog du har! jeg vil meget gerne være med i din giveaway. Jeg deltager med 5 lodder:-)

    SvarSlet
  41. Jeg skal da være med :) 5 lodder tak !

    SvarSlet
  42. Ih Line, fin fine give away er gået helt forbi mig. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder og smider lige et link i min sidebar i morgen når jeg er på computeren :)

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne snuppe 5 lodder

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  44. Jeg kan da også lige nå at være med, 1 lod:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen (snabel-a)Gmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg har linket på min blog, tilmeldt mig fast læser via bloglovin og er spændt på om jeg med 5 lodder er heldig at kunne sy i smart neon snart :-)

    SvarSlet
  46. Uh ja, fine stoffer. Perfekt til de puder jeg gerne vil kreere. Jeg deltager med et lod.

    SvarSlet
  47. Wauuu, lækker give away. Jeg vil da gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  48. jeg snupper 5 lodder

    kig forbi min uglegiveaway

    SvarSlet
  49. Ih, mon jeg kan nå at være med på et lod? Det håber jeg.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...