lørdag den 25. maj 2013

Familiedåbskjole #2

Jeg har nu fået taget hul på donten - broderi af navn på dåbskjole.

Jeg har besluttet mig for at øve mig lidt. For det første jeg har fundet den skrifttype, jeg gerne vil bruge. Den skal jeg nu øve og øve og øve mig i af skrive.

Jeg har fundet noget SG broderigarn til at øve mig med på et stykke lærred.


Mads' data er tegnet over med tryllepenen, og jeg er kommet i gang. Det ser da egentlig ret godt ud.



Nu er min næste udfordring, hvordan jeg får teksten over på dåbskjolen. Der er ingen mulighed for at se gennem stoffet. En ting er ihvertfald sikker, det kræver en rolig hånd.

Måske den endelige dåbskjole-broderen skal være, mens manden min er til koncert i aften. Brian Adams under åben himmel - jeg krydser fingre for tørvejr.

Ha en rigtig dejlig lørdag :-)

1 kommentar:

  1. Last minute editorials are оften bеst, thе words јust fly out ontο the scrеen.


    Also visit my blog; small loans fast cash

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...