tirsdag den 2. juli 2013

Fødselsdag og skofonitis

I går var det Jens' fødseldag. Jeg fik hejst flaget - faktisk min første flaghejsning (ikke noget problem med to plastikdimser der skal køres ind i hinanden - ingen fancy knuder...). Vejret blev rigtig godt sidst på dagen, så vi grillede og spiste udenfor sammen med fødselsdagsgæsterne. Mille og Mads nød at suse rundt på de små scootere. Mads gav den virkelig gas, og havde et par styrt. Så han fik i løbet af en times tid omdannet sit ansigt til en rigtig slagbrors ansigt.
 
 

Pande, næse og overlæbe har fået en tur - man er vel en dreng!

I anledning af Jens' fødselsdag skulle jeg da også have lidt. Den lille skomand havde 2 for 1 pars pris. Det kan man jo ikke lade passere, for jeg har virkelig brug for nye sko! Eller... De brune er bare så dejlige at have på, og de grønne er et must have.




Ha en rigtig dejlig dag i hvad der tyder på sommerens tilbagevenden :-)

9 kommentarer:

  1. De grønne sko, gad jeg godt eje, hold op de er flotte
    Knus Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også temmelig begejstret for dem. De går perfekt til alle det grønne i min garderobe = ynglingsfarven!
      Kh Line

      Slet
  2. Tillykke med din mand. :) Det ser ud til vejret var med jer. Jeg er vild med dine nye sko, de er virkelig smarte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Mette :-) Ja det endte godt, så han må have været lidt go ;-)

      Slet
  3. Tillykke med både manden og de nye lækre sko (og ikke et ord om at smide nogle gamle ud, vel? ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sus - ikke mindst for det sidste ;-) Jeg smed en stor sæk af hos røde kors den anden dag, og det må retfærdiggøre for en masse nye skokøb, ik?!

      Slet
  4. Et forsinket Tillykke med ham
    Årh nogle fede sko. Hvilket mærke er de brune?,de ser vildt behagelige ud.
    Hav en dejlig onsdag
    - Sine

    SvarSlet
  5. Tak for det, Sine :-) De er fra Fidigio og virkelig comfy! Også dejlig onsdag til dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...