onsdag den 9. oktober 2013

Fyldt op af dejlig oplevelse

I lørdags var jeg til blogtræf i Toftlund. Mit første, og sikke en debut. Lena og Libbie havde gjort et rigtig stort stykke arbejde for at sætte rammerne omkring dagen og finde sponsorer til den fine goodie bag, vi alle fik med hjem.

Alle havde lækkerier med til brunchbuffeten, så der var en helt utroligt tag-selv bord. Jeg selv havde valgt en let løsning med slikfad og hjemmelavede lakridsmandler. En opskrift følger en af de kommende dage.


Der blev strikket, tegnet, syet og hæklet. Sikke en masse god inspiration!

Henriette strikkede med to farver på for- og bagside

Trine strikkede vævestrik

Et udsnit af alt det sypigerne fik keeret

Smuk fisk tegnet af Kirsten

Grafik tegnet af Line

Hvad jeg fik lavet - Sokker til nr 2 Ikeaskammel

En medbragt hæklet taske

... og en hel masse andre skønne kreationer, jeg ikke fik taget billede af, fordi vi snakkede og snakkede :-)

Jeg var så heldig at vinde et lækkert hæklenålsetui i pakkelegen hæklet af Trine. Jeg flyttede fluks ind i det, da jeg kom hjem.




Vi fik alle en lækker goodie bag med et hav af sponsorer. Listen kan du se her.


Stoffer
Varme drikke

Skønne mønstre
Pynt og pleje

Tusind tak for en helt igennem fantastik dag, piger :-)

16 kommentarer:

  1. Tak for hyggeligt samvær - absolut en dag, man kan leve højt på længe:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det var skønt med de mange indtryk og snak!

      Slet
  2. Sikken en dag I har haft!! Ser hyggeligt og rart ud.
    Jeg har stadig mit første blogtræf til gode.
    Hilsner
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det, gør det, gør det! Det er SÅ hyggeligt.

      Slet
  3. Kære Line, tusind tak fordi du havde lyst til at deltage. Jeg synes det var så dejligt at møde dig in real. Jeg håber Rødekro tøserne står ved deres ord og holder blogtræf, så må vi mødes igen.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var rigtig fedt at mødes irl. Jeg er bestemt klar på at mødes igen. Jeg varmer lidt op under Rødekro tøserne, så det kan blive sat i stand.

      Slet
  4. Kan se jeg gik glip af en masse:) Må være bedre til at komme rundt næste gang! Hyggeligt at møde dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal næsten være noget rotation ved bordene, så man kommer rundt og kigger og snakker med flere.

      Slet
  5. Sikke en hyggelig dag :-) hyggeligt at møde folk IRL.
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt. Håber at møde dig engang hvor det hele passer sammen :-)

      Slet
  6. Selv tak for en dejlig dag... den mindes med glæde

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud. :) Kan godt forstå du er fyldt op af skønne indtryk.

    SvarSlet
  8. Tak for hyggeligt selvskab Line, glæder mig til at følge dig her på bloggen :)
    -Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Pia :-) det var bare drønhygs!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...