søndag den 26. januar 2014

Turen går til

Jeg er ude at rejse på mit arbejde de næste par dage. I dag er rejsedag og jeg meget på hvad min lille familie laver lige nu. Søndag med det skønneste solskin. Og her sidder jeg i lufthavne og flyvemaskiner hele dagen.

Jeg har tager lidt med til at hygge mig med. Et hækletøj i det blødeste alpakka silke. 


Det skal blive til en hue til en kollega. Det er på nål 3 og den samme masketype gennem hele arbejdet. Et skønt arbejde at fordrive dagen med.


Og med en kaffe ved sin side, er det lige lidt hyggeligere :-)

Jeg håber I skønne læsere har en dejlig søndag og nyder det dejlige vejr.

4 kommentarer:

  1. Rejse, hækle og Starbuck, så bliver det vidst ikke bedre. God rejse :)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være noget rigtig lækkert garn også - og god rejse:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig lækkert. Blødt og med en løbelængde på 200 m. Det er fra sandnes

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...