søndag den 6. juli 2014

Nymphe weekend

Som traditionen byder var min mands ungdomsband samlet i weekenden, til hygge med koner og børn. I år holdt vi det hos os, og hele huset blev omdannet til et hyggeligt mylder af børn og voksne. Vi ses kun denne ene gang om året, så der er en masse der skal indhentes, og for mændenes vedkommende en masse musik, der skal spilles. Børnene begynder at lege sammen og knytte nye venskaber. Som en af Nympherne sagde, mens vi stod og kiggede på vores spisende børn: "Det var ikke lige det her jeg havde forestillet mig, det skulle blive til, da Henrik spurgte, om jeg ville spille bas i 1.g!"

Mens mænderne blev lukket inde i værkstedet/bandrum, tog koner og børn til strandet. Skøn fordeling efter min mening :-) Inden aftensmaden blev der afholdt koncert. Det er bare super hyggeligt!

Mille og Mads er helt vilde med musik, så de er altid helt oppe på dupperne under koncerten. Mads er meget betaget af trommerne, så han holder sig tæt på Peter trommeslager. Mille-badenymfe er danser og rytmepige. De andre børn begynder også at få en præference, så det ender med at der kan laves et børneband i løbet af de næste par år.

I dag bruges på at komme til hægterne igen, inden den sidste arbejdsuge skydes igang inden sommerferien.

God søndag til jer alle :-)






2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...