onsdag den 3. september 2014

Sweat sæt

Mads er blevet beriget med endnu et sæt tøj: Bukser og bluse i isoli. Det er et rigtig afslapningssæt med lommer, som han elsker. Jeg har endnu engang fået stykket sættet sammen af stof fra skabet. Det mørke er rester fra raglankjolen, som jeg syede til mig selv for et års tid siden. Det lyse er fra reste bordet i Stof 2000. Sættet skulle have været en del af boys month, men oplægning af bukser og påsyning af rib i blusen, trak ud. Jeg er bare ikke den store afslutter!

Det er dog til den store side. Men med den fart han skyder i vejret, passer det nok perfekt til jul. Jeg skal virkelig passe på, når jeg lægger det i venteposition. Det har det med at ligge til sidste øjeblik, hvor han kun lige kan passe det.




Med alt det lager-syning er det blevet tid til noget nyt i skabet. Og hvilket godt tidspunkt at fejre det på, når butikkerne bugner af efterårsvarer. Jeg er blevet helt forelsket i den lyngfarvede og mørkegrå, og Stof og Stil har nogle fine stoffer i det, som jeg lige skal have fingrene i. Så mon ikke Mille snart og bliver beriget med noget skønne ting?!

Hvad har du af planer for farve og model i efterårets garderobe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...