tirsdag den 27. januar 2015

Eneste hjemmelavede julegave

Som tidligere skrevet var mit energiniveau i December lig nul. Det blev derfor ikke til flere hjemmelavede julegaver end én.

Det var til gengæld også en overraskelses-julegave.

Jeg syede et mac-sleeve til min kusine i August. Hendes mor var så begejstret for det, at hun ønskede sig et, hun kunne bruge til hendes arbejdscomputer. Så kunne hun adskille sig fra de andre standard-tasker på hendes arbejde.

Det eneste krav var at det adskilte sig fra min kusines i farven. Det er fedt som teenager at adskille sig fra sin mor.

Jeg kørte derfor retro-modellen, med mørkebrunt filt og en neon koral elastik. Billederne er ikke de mest skarpe, men jeg håber, du får en ide af hvordan den så ud.

Mærket jeg brugte, er min absolut favorit udgave med guldskrift. Det er snart tid til at bestille en ny pakke mærker hos Scannex. Jeg vil købe blandingspakken igen og håbe, at den med guldskrift indgår.

God dag til dig :-)



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...