tirsdag den 3. marts 2015

Frisk fra pindene...

... har Mille fået en ny cardigan. Den har kun været undervejs i 1 år... Og selvfølgelig har den bare ventet på at få strikket ribkanten på de sidste 6 måneder. Hvorfor sker det gang på gang? Måske er jeg bare en bedre starter, end afslutter. Hvad er du, starter eller afslutter?

Mille blev rigtig glad for cardiganen og heldigvis kan hun stadig passe den. Opskriften er fra Børnestrik på pinde 3 1/2 - 4 af Lene Holme Samsøe. Det er en bog med rigtig meget fint strik både til drenge og piger. Mads har fået den her vest derfra. Den lod også vente på sig, sjovt nok fordi den manglede at få strikket ribben i halsen.

Garnet er fra Hanne Falkenberg og knapperne har jeg fundet i min mors knap-kasse. Det er fedt med sådan en samlesammen kasse, hvor der er knapper tilbage fra, tja for lang tid siden!

Jeg har lidt udfordringer med redigering af mine billeder. Når jeg trykker på forbedringer, kommer der sådan en mærkelig skygge ind over. Nu har jeg forsøgt at rette op på det ene billede, men det blev det faktisk bare værre af... Jeg håber ikke det virker forstyrende for dig.

God tirsdag aften :-)

1. udgave

2. udgave



Mor, tag lige et billede hvor jeg drejer rundt.

6 kommentarer:

  1. Eiii den er fin, Line. Og passer jo perfekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria :-) Hun er også rigtig glad for den, så længe blusen inden under er langærmet ;-)

      Slet
  2. Hvor er den fin, og rigtig sød til hende :-)
    Hmm, jeg er nok bedst til at få startet op på alt det der strikketøj, men det kniber nogle gange med det sidste finish ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty :-)
      Uha ja det kender jeg jo kun alt for godt!

      Slet
  3. Den er da blevet fin- og godt hun kan passe den... gav selv en børnecardigan væk i julen fordi den var blevet for lille til barn 1 og 2 inden den blev færdig.. så må melde mig til opstarterne...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen Kathrine :-) Jeg var også ret spændt på om hun kunne passe den... Men den er helt perfekt lige nu. Velkommen i klubben :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...