fredag den 6. marts 2015

Guld vest

En vest er kørt gennem maskinen. Det er endnu en Marapytta-model. Jeg fik lov at bruge den sidste time på Marapytta kurset til at tegne et par mønstre af, så jeg kan muntre mig med Lines modeller i løbet af foråret :-)

Stoffet til vesten har jeg haft liggende et stykke tid. Det sprang op i mine arme fra en restekasse i en stofforretning i Skanderborg. Det er perfekt til en vest. Dog fungerer stoffet ikke til at lave den traditionelle Marapytta-vest med flæse. Det er derfor blevet en helt almindelig vest med for-quiltet kunstskind og Liberty som foer og kantbånd.



Vesten er foræret til en nabopige, der fyldte seks år forleden. Moren skulle lige forhøre sig, om det var tøj jeg solgte af, siden der var skilt i nakken. Nej, det er bare fordi det giver en flot finish!

Jeg har lige fået en ny pakke mærker hjem fra Scannex magen til den forrige pakke. Det fungerer rigtig godt med de blandede farver. Så kan der stort set altid findes et mærke, der matcher.

God weekend til jer alle :-)

6 kommentarer:

  1. Så fin - perfekt til de lidt større piger! Er du mon gået på barsel allerede? - din produktion kører jo derudaf!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :-) Jeg er (desværre) ikke gået på barsel endnu. Størstedelen af produktionen er fra workshoppen, men jeg glæder mig rigtig meget til at gå fra, for SÅ skal produceres :-)

      Slet
  2. Sikke en lækker vest - helt perfekt til en 6 årig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...