onsdag den 8. april 2015

Forårssæt

Påskeferien betød også kreatid. Vi holder altid ferie i 10 dage, som man får med fridage inden helligdagene. Hvor er det skønt med en lang forårsferie! Vi fik besøgt familien, hygget og lavet praktiske ting. Alle billeder fra turene er taget med mobil pga glemt kamera og hold da op hvor er de uskarpe, så dem vil jeg forskåne jer for.

Jens var afsted på den første fisketur med børnene, og det gav mig nogle timer ved maskinen. Jeg fik syet et sæt til Mille, som jeg har haft klippet siden kreaweekenden i Januar. 

Hvor er det rart at få ryddet op i bunkerne. Selvom jeg er en starter, er der en tilfredsstillelse i at få ryddet lidt af vejen. Det gir bedre plads til nye projekter. Jeg er nemlig ved at varmer op til at starte syning til baby.

Begge stoffer er fra Stof og Stil. Jerseyen minder om Noa Noa bodystof og er ret fin. 

Med en langærmet t-shirt og strømpebukser under er det et perfekt forårssæt. Og pigebarnet har godkendt det :-) 





8 kommentarer:

  1. Sikke et fint sæt :-) Glæder mig også til at se baby ting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Mette :-) Jeg er rigtig ved at blive inspireret i diverse strikkebøger og syblogs. Det bliver sjovt at lave noget så småt igen

      Slet
  2. Virkelig sødt! Jeg har haft den jersey i hånden næsten hver gang jeg har været i Stof og stil. Næste gang bør jeg bede dem klippe et stykke, hvis de stadig har det. Det er jo virkelig flot syet op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Den er også fin, og har mange anvendelsesmuligheder :-) Du må have fat i et stykke!

      Slet
  3. Hvor er det et fint sæt - det er lige før man godt kunne ønske sig noget tilsvarende i voksenstørrelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ketty :-) Jeg tænker også at en voksen T-shirt kunne gøre sig godt i det stof

      Slet
  4. Sikke et sødt sæt - nu må sommeren gerne komme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :-) Ja tak, vi er så klar. hvad sker der lige efter denne weekend?! Vi har haft den vildeste haglbyge i formiddags...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...