mandag den 13. juli 2015

Stjernebluse med libbie-oplægning

På coverpro træffet fik jeg også en anden bluse færdig. Coverproen fik dog ikke del i denne bluse, men jeg lærte alligevel et trick om oplægning af bluse med overlocker. Man kan vel sige at dagens tema for mit vedkommende handlede om oplægningsteknikker.

Denne teknik er Libbie-teknikken. Jeg tror faktisk ikke at hun har lavet en instruktion på det, men jeg vil ikke tage æren for det, for det er helt og holdent opfundet af Libbie og videregivet af Lise. Det er så såre simpelt som at køre kanten gennem overlockeren og så sy en stikning rundt.

Blusen matcher Isabukserne, hvor jeg har syet kanten på snydelommen med stjernejerseyen.




2 kommentarer:

  1. *ha ha ha* hvor er du sød Line, men ak jeg kan nu kun tage æren for at have vist teknikken i Æ KreaKlub. Jeg mener jeg i sin tid så det på pinterest ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, jeg vil nu alligevel tænke på dig når jeg bruger teknikken :-) Pinterest er også et fantastik sted :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...