onsdag den 26. august 2015

Sommerdragt

Fredagsfixet fik jeg også startet på et babyprojekt, som er blevet færdiggjort efter bedste hukommelse herhjemme efterfølgende. Der er en del lækre detaljer, som jeg håber at have fanget. Bare for at nævne i flæng: franske sømme, belægninger, vinger og skjulte sømme i benåbningen. Det er de detaljer, som gør Lines ting så gennemført lækkert.

Nu hvor vi har fået en lillebror, kan jeg ikke teste dragten på eget barn - om jeg nu har fået afluret alle detaljerne korrekt. Så dragten ryger i gavebunken.

På fredagsfixet løftede Line sløret for, at det i fremtiden vil blive muligt at købe bøger med Marapytta mønstre og syvejledninger. Line fortalte en masse om det samarbejde, hun er ved at starte op sammen med en fotografveninde. Jeg ved ihvertfald godt, hvad jeg skal ønske mig, så snart de er i handlen.



6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Line, misunder dig temmelig meget dit fredags-fix

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :-) du må have fat i hendes bog når den udkommer. Der kommer vist også en med voksen mønstre :-)

      Slet
  2. Super fin, og noget skønt stof :-) er netop ved at klippe noget lignende, dog med mønster fra stof2000. Men den der bog skal jeg da helt sikkert også have fingrene i, det er lige præcis detaljerne der giver det sidste :-)
    Kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna :-) Har godt set modellen fra Stof2000. Den er godt nok også fin. Glæder mig til at se din model :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...