fredag den 28. december 2012

Homemade julegaver #1

På trods af sygdom fik jeg kreeret lidt til familiens julegaver. Og dem skal I ikke snydes for at se.

Jeg var i god tid med iPad sleeves, som jeg fik kreeret nogle stykker af.

Min mor fik et (igen, fordi det første var for kort)

Det ene fuglehus har fået navn på

Min søster fik både til iPad og Iphone
For 2 år siden strikkede og hæklede jeg et grønt sæt med hue, halstørklæde rør og luffer til min søster. Og jeg har lige fået en sms fra hende om, at den grønne quiltesøm matcher det sæt, så hun føler sig super fix :-)

Min mor og søster har købt ipad med tastatur, så størrelsen skulle være anderledes, end de andre jeg har lavet.

Og for at sætte toppen på kransekagen, har jeg har også lavet et iPad sleeve til min svigermor, som fik en iPad mini i julegave af min svigerfar. Jeg har derfor rigtig været ude i alternative størrelser på "ærmerne". Det har jeg dog endnu ikke fået taget billeder af, men det kommer.

I dag har vi byttet julegaver. Det var rigtig hyggeligt at komme til bys og hilse på alle de andre, der også var ude at bytte. Det kan dog være et kaos, når der både er udsalg og bytteri. Jeg synes bare, det er grotesk, at man i december punger ud til julegaver, man den første åbningsdag efter jul kan få til næsten halv pris. Ender det så ikke med, at de fleste gaver bliver pengegaver (og hjemmelavede)? Det er bare ikke særlig hyggeligt.

Vi fik også gaver af vores børn, og jeg nåede at lave lidt til dem. Men det vil jeg vise en anden dag.

God dag i det klare skønne vintervejr.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...