torsdag den 19. december 2013

Søskende sæt

Jeg har syet et sæt til hvert af børnene. Et drenge-stjernesæt og et pige-stjernesæt. Mads' sæt er en bluse med gule detaljer og bukser af babyfløjl med pressefold og stars-and-stribes bånd på siden.


Milles sæt er også i den blå genre med koraldetaljer på blusen og i klappen, stikninger og knapper på bukserne. Grundmønsteret på bukserne er fra Onion på berberbukser. Derefter er mønsteret klippet i efter Mettes DIY og lagt 2 cm til ned af siden.





Ha en dejlig dag :-)

9 kommentarer:

  1. Eiiii hvor fint. Fedt med søskende sæt :-) God dag til dig også!

    SvarSlet
  2. Rigtig fint søskende sæt. Er især vild med klapbukserne - hvor har du mønstret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina :-) det er et hjemmelavet mønster lavet ud af et par berberbukser og så efter Mette Smallstar's DIY

      Slet
  3. lækkert søskendesæt.. jeg kan godt lide at de er "ens" og alligevel forskellige.. fede klapbukser

    SvarSlet
  4. To super fine sæt :-) Sjovt at se hvor forskelligt stjernebluserne bliver bare ved forskellige pingbånd/rib. Jeg et også vild med klapbukserne :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :-) ja de får et meget forskelligt look. Jeg er egentlig slet ik tilhænger af at klæde tvillinger ens på. Så jeg er rigtig glad for din kommentar :-)

      Slet
  5. Hvor er de klapbukser fine! Mon det går at have sådan nogle hvis man er 25 ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...